اسکرابر چیست و طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 31 تير 1400
ن : khashayars

اسکرابر چیست و طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر

اسکرابر چیست و طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر

 

تعریف اسکرابر

”  اسکرابر چیست از اولین سوالات طرفداران و علاقه مندان به نظافت صنعتی است که در گوگل جستجو می شود.

با افزایش یافتن وسعت محیط، عملیات شستشوی زمین سخت و زمان‌بر و پرهزینه می‌گردد. در اینجا دیگر نمی‌توان از روش‌های سنتی و دستی نظیر تی بهره برد. به کار گرفتن دستگاه زمین شوی صنعتی، به‌عنوان یک ابزار مهم نظافت صنعتی که شستشوی سطوح مختلف را آسان کرده، امروزه به یک راهکار مهم در افزایش سرعت و کیفیت نظافت تبدیل‌شده است. اسکرابر، یک زمین‌شوی صنعتی است که با استفاده از مکانیزمی تخصصی باهدف بهینه کردن فرآیند شستشوی سطوح کف طراحی و تولیدشده است. در ادامه متوجه خواهید شد که نوع عملکرد و انواع مختلف اسکرابر چیست و چرا بهتر است از این دستگاه استفاده کنید .

در پی یافتن پاسخ به سؤال “اسکرابر چیست ؟” می‌توان گفت، کف شو یک دستگاه با عملکرد مکانیزه است که، امروزه در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ جایگزین روش‌های دستی و سنتی برای شستشوی کف گردیده است.

واقعیت این است که در این عصر، هر روز بحث در مورد کارایی ابزار دشوارتر می‌شود. تجهیزات باکیفیت‌تر و با کارایی بیشتر وارد عرصه رقابت می‌شود. در زمینه‌‌ی تجهیزات نظافتی، باید گفت کارایی محصولات، کیفیت کار را بسیار ارتقا بخشیده‌اند.

 کار با دست، زمان بیشتری می‌برد. همچنین هرچقدر هم که شخص تلاش کند این احتمال وجود دارد که آلودگی و کثیفی در بعضی مناطق سطح، باقی بماند. این درحالی است که با کمک زمین شوی صنعتی و با خرید اسکرابر این مسئله به طور کامل حل شده ‌است.

 

طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر چگونه است ؟

 

برای خیلی ها جای سوال است که مکانیزم این دستگاه چگونه می باشد؟تمامی دستگاه ها از مکانیزم عمل یکسانی برخوردار هستند، به‌گونه‌ای که با پاشش آب و مواد شوینده، برس قرار داده‌شده در جلوی دستگاه عملیات شستشو را انجام می‌دهد. سپس، به‌وسیله تی مخصوص و مکنده گذاشته‌شده در انتهای دستگاه، آلودگی‌ها و کثیفی‌های حاصل از شستشوی سطح جمع‌آوری‌شده و سطح را کاملاً تمیز و خشک می‌نماید.

 ماشین اسکرابر کرشا ،تولید کننده اسکرابر در غرب آسیا،  به همراه مواد شوینده موجود در مخزن آب تمیز ، توسط فرچه ها و برس مخصوص ، سطح مورد نظر را  به خوبی شستشو داده وپس از عمل فرچه زدن، آلودگی هایی که بر روی زمین باقی می ماند و آب باقیمانده از عملیات شستشو را به وسیله تی عقب دستگاه توسط موتور مکنده ، در مخزن آب کثیف جمع آوری می کند به گونه ای که اثری از آلودگی برجا نمی گذارد.

پس از پر شدن مخزن آب کثیف دستگاه نظافتی، بایستی به وسیله شلنگ تخلیه در محل مناسب، آب کثیف مخزن را تخلیه کرد.

 

انواع ماشین اسکرابر :

اسکرابر به دو نوع ماشین شستشو اسکرابر سرنشین دار و یا اسکرابر دستی تقسیم بندی میشوند.

 برای هر مکان، اسکرابر ویژه خودش موردنیاز است . از اسکرابر سرنشین دار یا خودرویی برای تمیز کردن سطوح بزرگ مانند گاراژ ، مجتمع های تجاری ، کارخانه ، مدرسه و اماکن با وسعت بالا استفاده میشود و برای پاک کردن فضاهای کوچک وباریک مانند راهروها و پیاده روهای جمع و جور و درکل جاهایی که محل عبور آن ها ازعرض کمی برخوردار باشد اسکرابر دستی یا کفشوی دستی به دلیل ابعاد کوچک تر و وزن سبک تر انتخاب بهتری برای خرید اسکرابر هستند.

 

 

امروزه دستگاه‌های اسکرابر موجود در بازار وارداتی هستند. در ایران تنها شرکت کرشا است که به‌عنوان تنها تولید کننده اسکرابر  و تولید کننده نظافتی در ایران و غرب آسیا، توانسته با یک سال گارانتی بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش و تأمین فوری قطعات، به‌عنوان شرکتی پیشرو در ایران برتری خودش را نسبت به سایر رقبا که تنها واردکننده هستند نشان دهد. دستگاه‌های اسکرابر تولیدی شرکت کرشا، دارای نشان استاندارد ملی و دارای امکانات پیشرفته هستند. البته با توجه به قیمت پایین‌تر نمونه‌های ایرانی، در مورد کیفیت این دستگاه‌ها سؤال پیش می‌آید. ازلحاظ کیفیت نه‌تنها نمونه‌ ایرانی تفاوتی با نمونه‌های وارداتی ندارد بلکه دارای کیفیت بالاتری نیز هست. شرکت کوشا اندیش شاهکار ( کرشا ) ، « برای اولین بار در جهان » موفــق بــه ســاخت تجهیزات نظافتی و محصولات نظافــت صنعتــی بــا تکنولــوژی آنتــی ویــروس کرونا شــده اســت و افتخــاری دیگــر در راســتای ســربلندی کشــور عزیزمان ایران، کسب کرده است و از طیف باکیفیت ماشین آلات نظافت صنعتی و ماشین شستشو در اندازه و کارایی های مختلف برای  کمک به شما درانتخاب بهتر برخوردار است و در پایان این نکته باید ذکر شود که بهترین انتخاب، خرید اسکرابر تولید ملیِ استاندارد، با خدمات پس از فروش معتبر است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: