معرفی غذاهای نونی که یکبار باید آن‌ها را امتحان کنید
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 10 مرداد 1400
ن : khashayars

معرفی غذاهای نونی که یکبار باید آن‌ها را امتحان کنید

امروزه  تعداد زیادی از افراد دیگر علاقه ای به غذا های برنجی  ندارند و بیشتر مایل به خوردن غذاهای نونی هستند. غذاهای نونی نسبت به دیگر غذاها سریع تر اماده میشوند . این غذاها ها دارای تنوع زیادی هستند و مناسب تمامی  وعده های غذایی میباشند  و همچنین  غذا های نونی  ‌در مهمانی ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد  .  اگر مایل هستید که با غذاهای نونی اشنا شوید با ما همراه باشید .  

میرزا قاسمی

این غذای خوشمزه با اینکه یک نوع غذای شمالی است ولی بسیاری از افراد در سراسر کشور به این غذا علاقه مند هستند و در ایران خیلی کم افرادی هستند که حداقل برای یک بار هم شده از این غذا نخورده باشند .  میرزا قاسمی میتواند یک انتخاب خوب نیز برای مهمانی ها باشد این غذا به طور کامل نونی است و به همراه سیر طعم بسیار فوق العاده ای دارد سعی کنید حتما از این غذا در مهمانی های  تان استفاده کنید.

 

کباب تابه ای

یکی از بهترین و خوش طعم ترین غذاهای نونی که میتواند یک انتخاب خوب برای تان باشد کباب تابه ای است. این غذا هم با گوشت مرغ و هم با گوشت  چرخ کرده  درست میشود . این غذا را هم در مهمانی ها و هم برای شام و نهار خود میتوانید استفاده کنید. کباب تابه ای را هم با برنج میتوان خورد هم با نان اما پیشنهاد ما این است که این غذا را به همراه گوجه و خیار شور داخل نان قرار داده و از طعم بی نظیر ان لذت ببرید.

 

فلافل

یکی دیگر از غذا های نونی  که در سراسر کشور شهرت دارد همه ی افراد در هر سنی به ان علاقه مند هستند، فلا فل است .  این غدا دارای انواع مختلفی  هست  مانند :  فلافل اهوازی ، فلافل باقالی ، فلالفل سویا ، فلافل قارچ و پنیر ، فلال بادمجان ، فلافل ذرت و قارچ و ... . تعداد خیلی زیادی از بچه ها عاشق این غذا هستند بنابراین با خیالی راحت میتوانید ان را درست کنید چون همه از ان میخورند  . فلافل اهوازی یکی از انواع فلال هایی است که برای افرادی که رژیم دارند بسیار مناسب است.

 

سمبوسه

عده ی زیادی از افراد تمایل دارند شامی بخورند که هم سبک باشد و هم مفید پس سمبوسه برای این دسته از افراد بهترین انتخاب است  . سمبوسه در انواع  متنوعی وجود دارد مانند: سمبوسه سیب زمینی که ساده ترین نوع ان است ، سمبوسه گوست مرغ ، سمبوسه پیتزایی و ... . این غذا را نیز افراد در سنی حتی کودکان دوست دارند . سمبوسه هم قابل سرو برای وعده های غذایی خود هست هم میتوان از ان به عنوان پیش غذا در مهمانی ها استفاده کرد .

 

کشک بادمجان

یکی دیگر از غذا های نونی کشک بادمجان هست که اگر خود تان ، افراد خانواده و مهمان های تان به ان آلرژی نداشته باشند میتواند یک انتخاب خوب برای نهار و شام شما باشد و همچنین قابل استفاده در مهمانی ها نیز است و غذای بسیار مفید و مقوی ای میباشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: