معرفی یکی از بهترین وب‌سایت‌های خبر علمی، زیبایی و سلامت و اجتماعی
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 12 آذر 1400
ن : khashayars

معرفی یکی از بهترین وب‌سایت‌های خبر علمی، زیبایی و سلامت و اجتماعی

با ظهور اینترنت و گسترش فضای مجازی، تمایل مردم به مطالعه روزنامه کاغذی کاهش پیدا کرد و ترجیح دادند که هر روز اخبار و اطلاعات جدید را از گوشی هوشمند یا تبلت خود دنبال کنند. بخشی از این مسئله به‌دلیل جذابیت تصویری و بصری دنیای مجازی بود که واقعا روزنامه قدرت رقابت با آن را نداشت.

شما به‌راحتی می‌توانید در یک وب‌سایت عادی انواع ویدئوها و بهترین کیفیت تصاویر را مشاهده کنید. ویدئوهایی که گویای به‌روزترین اخبار هستند و شما را از مطالعه چندین دقیقه‌ای مطالب خلاص کرده‌اند.

تنها مشکل موجود در این میان، نگرانی از بابت صحت و واقعیت اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند جام جم، عصر ایران، لوکان و غیره است. واقعا چگونه می‎‌توان مطمئن بود که جدیدترین خبر علمی، پزشکی، اجتماعی یا زیبایی و سلامتی ارائه شده در یک منبع مجازی صحیح است و هیچ اشتباهی در آمار یا عبارات آن وجود ندارد؟

احتمالا تا الان واژه تولید محتوا به ذهن شما رسیده است. در اصل اطلاعاتی که شما در وب‌سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید، از قبل توسط خبرنگاران یا تولیدکنندگان محتوا تهیه و تولید می‌شوند. اما خب، مطمئنا هستند کسانی‌که به قصد پرحاشیه کردن و افزایش بازدیدکنندگان، دست به انتشار اخبار دروغ می‌زنند. به‌همین‌دلیل، در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های خبر علمی، زیبایی و سلامت و اجتماعی آشنا کنیم.

وب‌سایت لوکان فقط یک مجله اینترنتی نیست!

برخلاف ظاهر معمول این وب‌سایت که مشابه بسیاری از مجله‌های خبری است، اگر شروع به مطالعه یکی از اخبار آن کنید متوجه می‌شوید که اغلب حاصل تالیف، تحقیق یا ترجمه از وب‌سایت‌های علمی-پژوهشی معتبر خارجی یا مطالعات اخیر محققان داخلی است. مسئله‌ای که کمتر در وب‌سایت‌های دیگر به چشم می‌خورد. اکثرا سعی می‌کنند با کپی‌کاری و تغییر تعدادی از جملات صفحه روز خود را پر کنند!

شما می‌توانید روی مجله اینترنتی لوکان به‌عنوان یک کتاب حساب باز کنید. کتابی که مطالب علمی، پزشکی، زیبایی و سلامت و اجتماعی آن، هر لحظه به‌روز می‌شوند. این مسئله کمک می‌کند تا بتوانید به کمک گوشی هوشمند خود در همه حال حتی هنگام رفت‌وآمد به محل کار یا دانشگاه از نیازهای روز و راهکارهای عالی برای آن‌ها مطلع شوید.

شیوع همه‌گیری ویروس کرونا به ما یاد داد که داشتن آگاهی جزئی از نیازهای اساسی بشر برای حفظ بقا است. مطمئنا شما هم در روزهای اول قرنطینه مدام در وب‌سایت‌های مختلف جستجو می‌کردید تا بهترین راهکار برای حفظ جان خود و خانواده‌تان را بیابید!

از طرفی متوجه شدید که کوچکترین اشتباه در اخبار علمی به‌خصوص اخبار پزشکی چه اثرات بدی روی جان و روان مردم دارد. به عنوان مثال، اوایل شیوع کرونا از وایتکس به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده عالی یاد می‌شد. اما الان مشخص شده است که استفاده مداوم از آن می‌تواند باعث درگیری و التهاب ریه، به‌خصوص در افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای تنفسی شود. خوشبختانه تیم متخصص تولید محتوا لوکان نسبت به صحت و اعتبار اخبار خود، به‌خصوص اخبار علمی و پزشکی، بسیار حساس و دقیق است. از آخرین عناوین علمی و پزشکی پربازدید لوکان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاثیر خنده بر قند خون و سلامت
  • واکسیناسیون تا چه میزان از مبتلا شدن به بیماری کرونا جلوگیری می‌کند؟
  • سحرخیزی مانع از ابتلا به بیماری دیابت
  • زخم معده، زخم پنهان
  • واکسن‌هایی که تاییدیه وزارت بهداشت را گرفته‌اند را بهتر بشناسیم
  • دلایل سفیدی مو در سنین جوانی و راه‌های درمان آن
  • تبخال تناسلی چیست؟

اخبار زیبایی و سلامت لوکان، واقعا منحصربه‌فردند

یکی از مزایای مورد توجه وب‌سایت لوکان در مقایسه با بقیه، تنوع و به‌روز بودن موضوعات مطرح شده در آن است. پیشنهاد می‌کنیم به آخرین عناوین بخش زیبایی و سلامت آن دقت کنید:

  • رنگ موی مخصوص پاییز و زمستان
  • مکمل‌‌‌‌های غذایی لاغری و چاقی را بهتر بشناسیم
  • معرفی راهکارهایی جهت داشتن زندگی سالم و طول عمر بیشتر
  • ایمپلنت، راهی برای برگشت دندان‌‌‌‌های از دست‌رفته!
  • درباره ارتودنسی بیشتر بدانیم
  • لوبیا سیاه، سحرآمیز و جادویی برای سلامتی

در واقع، می‌توان ادعا کرد که در هر صفحه از این مجله، اکثر مطالب مورد نیاز برای زندگی در این دنیای پیچیده و مدرن مطرح می‌شوند. مطالبی که گاهی فقط منحصر به لوکان اند!

اخبار اجتماعی لوکان ذهن شما را بیدار می‌کنند

آیا می‌دانید که هدف از انتشار اخبار اجتماعی چیست؟ و چرا باید در کنار خبرهای سیاسی و عامی روز، همیشه نگاهی هم به اخبار اجتماعی انداخت؟

همه ما در حال زندگی در یک اجتماع هستیم که چالش‌ها و مشکلات ویژه خود را دارد. از انواع اعتراضات مدنی گرفته تا شیوع خودکشی، قتل، آزار اجتماعی و غیره. مطمئنا اگر این مشکلات اجتماعی خیلی زود ریشه‌یابی شوند، کنترل آن‌ها آسان‌تر خواهد شد. مسئله‌ای که خیلی در کشور ما جدی گرفته نمی‌شود!

پوشش خبری این مسائل کمک می‌کند تا ذهن مردم بیدارتر شود و خودشان با کسب تجربه کنترل بهتری بر زندگی خانواده خود به‌عنوان بخش کوچکی از اجتماع داشته باشند. هدف اصلی تیم تحریریه بخش اجتماعی مجله اینترنتی لوکان نیز دقیقا همین است. کمک به گسترش ذهن هوشیار مردم!

لوکان، همراه همیشگی شما برای کسب آگاهی

پیشنهاد می‌کنیم از امروز در کنار مطالب همیشگی خود، حتما نگاهی به بخش‌های مختلف مجله لوکان به‌خصوص بخش علمی و پزشکی آن بیاندازید. نمی‌توان بدون مطالعه مطالب معتبر ادعای افزایش سطح علم و آگاهی کرد!

نیازی نیست زمان خیلی زیادی برای مطالعه اخبار این مجله جذاب و دیدنی اختصاص دهید. روزانه 15 دقیقه آن هم در اوقات فراغت، استراحت یا حتی زمانی‌که در تاکسی، اتوبوس یا مترو در حال حرکت هستید، کافی است. نگارش مطالب لوکان آن‌قدر روان، سلیس و دقیق است که در همین زمان کوتاه قادر به مطالعه چندین خبر در زمینه‌های مختلف خواهید بود.

هدف اصلی تیم تحریریه و تولید محتوا مجله لوکان از ابتدا آگاهی‌بخشی و پرورش ذهن مردم بوده است و خوشبختانه با پیشرفت در این زمینه توانسته در مدت کوتاهی بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد! اگر به‌منظور ارائه پیشنهادات، انتقادات یا مشکلات وب‌سایت تمایل به برقراری تماس با تیم لوکان دارید، می‌توانید از بخش تماس با ما اقدام نموده و نقطه‌نظر خود را در قالب یک تیکت ارسال کنید. در نهایت به کمک شماره پیگیری دریافت شده، امکان پیگیری پاسخ پیام خود را خواهید داشت. فراموش نکنید که لوکان فقط یک مجله اینترنتی نیست!

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: