صنعت گردشگری در عصر جدید
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 16 فروردين 1397
ن : khashayars

صنعت گردشگری در عصر جدید

صنعت گردشگری در عصر جدید

صنعت گردشگری بعنوان یكی از مطرح ترین فعالیتهای اقتصادی جهان در كشورهای مختلف به شمار می آید بطوریكه بر اساس گزارش سازمان های مرتبط، درآمد ناشی از گردشگری، بالغ بر یك دهم تولید ناخالص كشورهای جهان را تشكیل میدهد. امروزه این صنعت ضامن توسعه اقتصاد پایدار بوده و بعنوان یكی از بزرگترین منابع ایجاد اشتغال بخصوص در كشورهای دارای تنوع آب و هوائی به شمار می آید.بر اساس بررسیهای بعمل آمده آغاز قرن حاضر نقطه عطفی برای صنعت گردشگری و جهانگردی به شمار می آید. البته توجه به این موضوع كه توسعه این صنعت بخصوص در حوزه بازاریابی و فروش خدمات غالباً از طریق درگاههای الكترونیكی مقدور خواهد بود برای فعالان این رشته بسیار حائز اهمیت است .

آژانس مسافرتی برجمان بیش از 10 سال است كه به صورت تخصصی مجری مستقیم برگزاری انواع تور های گروهی فرهنگی، سیاحتی و گردشگری است. آژانس برجمان هر ساله بیش از 150 تور گوناگون برگزار می كند و سالانه هزاران مسافر را به مقاصد گردشگری جهان اعظام كرده است. تور های آژانس برجمان در پنج قاره چهان برگزار شده است و در هر كدام از این مقاصد آژانس برجمان تنها با بهترین كارگزار ها و هتل ها همكاری می نماید.

آژانس ایرانگردی و جهانگردی برجمان سال 1386 با اخذ مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری با شماره مجوز 1057 – 126 / 952 در زمینه اجرای تورهای گردشگری شروع به فعالیت نموده و در سال 1388 با اخذ مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی كشوری فعالیت خود را در حوزه ی گردشگری گسترش داد. این آژانس در تاریخ 21/02/1390 با تغییر ماهیت از حقیقی به حقوقی با نام شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی برجمان ایده نوین سفر اقدام به توسعه حوزه ی گردشگری و اخذ ویزا جهت مسافران outgoing و incoming و اخذ مجوز جهت صدور بلیط قطار ، گواهینامه بین المللی ، بیمه نامه مسافرتی و نمایندگی فروش كلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی از جمله :

ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ایر ، معراج ، ایران ایر تور ، كیش ایر ، كاسپین ، نفت ، زاگرس ، تابان

لوفتانزا ، امارات ، قطری ، تركیش ، الاتحاد ، اتریشی ، بیریتیش ، آلیتالیا ، عمان ایر ، طای ایر ، ایر آسیا ، فلای دبی ، ایر عربیا ، آذربایجان ، اكراینی ، ایر آستانا

را اخذ نموده و با بهره گیری از مدیران با سابقه و كارآمد در حوزه صنعت گردشگری بفعالیت خود ادامه می دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: